Logo en huisstijl bedenken voor nieuwe lunchzaak in Amsterdam
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: RBarmentloo
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 229.00
- Datum start : 07-01-2014 11:22
- Datum einde : 07-02-2014 11:16
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 94
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
100&1 is een coffee & sandwichcafé.
Je kunt 6 dagen per week terecht voor een heerlijk ontbijt, goede koffie & thee, lunch, take away, High tea, High wine & de borrel.
Alle producten bij 100&1 hebben een verhaal en zijn altijd vers en met passie bereid.
100&1 hecht veel waarde aan gastvrijheid, huiselijke sfeer & uitstekende producten!
Dit is in een notendop wat 100&1 moet gaan worden. Zowel het logo als de huisstijl moeten hierop aansluiten. Het logo moet fris ogen en gasten naar binnen trekken. Voor het interieur is er veel gewerkt met natuurlijk materialen zoals beton en hout.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
nieuwerwets
-
-
Toelichting van de designer nieuwerwets:
Beste RBarmentloo van 100&1,
Bijgaand mijn voorstel voor de visuele identiteit van 100&1. Bovenaan wordt het logo weergegeven. In het linker deel van het logo is de naam van de lunchzaak gevisualiseerd, waarbij is gestreefd naar een herkenbaar element eerder dan enkel de getypte naam van de zaak. Het rechter deel van het logo symboliseert de C van ‘coffee’ (linker curve) en de S van ‘sandwich’ (rechter curve). Daarnaast is het een verwijzing naar de huiselijke sfeer van 100&1. Het logo is op vele manieren toepasbaar in de huisstijl van 100&1. Met de blokken kan men ruimschoots combineren waarbij het element ‘&’ wordt gebruikt om de relatie tussen 100&1 en het concrete product aan te geven.
Graag verneem ik van u een reactie met uw mening!
Met vriendelijke groet,
Rosa ~ Nieuwerwets -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-