Beste RBarmentloo van 100&1,
Bijgaand mijn voorstel voor de visuele identiteit van 100&1. Bovenaan wordt het logo weergegeven. In het linker deel van het logo is de naam van de lunchzaak gevisualiseerd, waarbij is gestreefd naar een herkenbaar element eerder dan enkel de getypte naam van de zaak. Het rechter deel van het logo symboliseert de C van ‘coffee’ (linker curve) en de S van ‘sandwich’ (rechter curve). Daarnaast is het een verwijzing naar de huiselijke sfeer van 100&1. Het logo is op vele manieren toepasbaar in de huisstijl van 100&1. Met de blokken kan men ruimschoots combineren waarbij het element ‘&’ wordt gebruikt om de relatie tussen 100&1 en het concrete product aan te geven.
Graag verneem ik van u een reactie met uw mening!
Met vriendelijke groet,
Rosa ~ Nieuwerwets
Logo en huisstijl bedenken voor nieuwe lunchzaak in Amsterdam
- Wedstrijd van: RBarmentloo
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-01-2014
Datum einde: 07-02-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

