Bijgaand een aangepast voorstel.
Het beeldmerk is nu één geheel met het logo.
De pijl is nu meer gericht op het woord quattro.
Ik hoor graag wat je hiervan vind.
Logo en huisstijl transportbedrijf
- Wedstrijd van: 4-transport
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-05-2011
Datum einde: 22-05-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Pitcher,
Bijgaand mijn inzending voor het Quattro transport logo.
Met creatieve groet Jeroen Bosz
Ziet er aardig uit, wel een beetje standaard niet veel extra\\s.
Kleuren zijn mooi gecombineerd. Pijlen zijn ook niet slecht in de letter Q. Miscchien nog iets met de grijze pijl doen zoals iets langer doorlaten lopen.
is maar een idee.
kijk even wat je ermee kunt.