Bij deze een aantal conceptvoorstellen van MeijerMedia.
De versies 1a en 1b hebben een wat meer \'internationaal\' karakter.
Bij versies 1c en 1d is het meer een \'veelzijdig\' aspect (alle kanten op) wat een centrale rol speelt.
Mocht één van deze concepten aanspreken dan doe ik graag enkele voorstellen met oog op kleur en lettertypen.
mvgr.
Matthijs Meijer
MeijerMedia
Logo en huisstijl transportbedrijf
- Wedstrijd van: 4-transport
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-05-2011
Datum einde: 22-05-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Niet verkeerd moet ik zeggen, het moet wel meer pit krijgen, kleuren combinaties zijn goed.1b ziet er profi uit. maar toch zo eenzijdig. kijk even of je het anders kunt.