Dit voorstel, of eigenlijk deze drie voorstellen, ogen jong en dynamisch zonder professionaliteit te verliezen.
Met dit ontwerp krijg je iets dat net genoeg buiten de gebaande paden gaat om iets moois en memorabels te maken.
Het uitgangspunt is een abstractie van de letter A. De vorm wijst omhoog (positief), is lekker stevig (betrouwbaar) en de afgeronde hoekjes geven het de benodigde vriendelijkheid.
Door het toevoegen van een donkerpaars/magenta (slim/betrouwbaar) kleurverloop ontstaat er een smaragdachtig object die mijn ogen zeker prikkelt, hopelijk de uwe ook!
De derde mogelijkheid is een schets waarvan ik het zonde vond om hem weg te gooien. Ik kan me voorstellen dat hij iets te extreem is, maar wie weet :)
Logo en huisstijl voor een nieuw advocatenkantoor
Datum start: 24-01-2016
Datum einde: 03-02-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bij nader inzien zou ik het lettertype toch iets dunner willen maken. Ziet er toch iets eleganter uit. Als u voor deze kiest kan ik dat zonder problemen even aanpassen!