Geen commentaar
Logo en huisstijl voor NIEUWGROEN
Datum start: 01-11-2018
Datum einde: 08-11-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Dank voor uw feedback!

Geen commentaar
Mooi hoor.
Als ik de donker achtergrond neem, wordt het wel echt teveel groen.Kan je niet ook iets met paars/roze/oranje achtige tinten toevoegen? Wil geen wit kaartje, dus de achtergrond moet wel een ander (donkere) kleur zijn dan.

Geen commentaar

Geen commentaar
Dank. Geel op wit niet krachtig genoeg. Geel op zwart ook niet helemaal wat ik zoek. Goed bedacht om het krachtiger te maken met de NIEUW in hoofdletters. Ik zou het toch nog wel in andere kleuren willen zien :)

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Geel(niet super knal) en zwart?

Geen commentaar
Heel mooi bedacht hoor. Leuk die g. Kleurtinten ook best mooi, maar ik zou er wel graag meer kleur in willen. Mijn eerste indruk was wel dat het iets te 'vrouwelijk'. (sorry dames). Dat komt ook mede door die g ronde vormen van die g natuurlijk. Ik schrijf het zelf steeds in hoofdletters. Wil kracht uitstralen. Maar sta open voor andere manieren. Dus ik ben er nog niet over uit :)
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik ga er mee aan de slag. Groeten, Luuk

Geen commentaar