Bedankt voor uw 3 sterren!
ik heb de slogan iets aangepast, de aanduiding van de doelgroep lijkt mij op deze manier juist duidelijk, er staat overigens niemand herkenbaar op omdat ook een groot deel handmatig is aangepast
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Het lijkt op een afbeelding van de zangeres Lauryn Hill. Onze voorkeur gaat uit naar een eigen afbeelding, dus geen foto\'s
Het lijkt op een afbeelding van de zangeres Lauryn Hill. Onze voorkeur gaat uit naar een eigen afbeelding, dus geen foto\'s

Beste, wellicht voldoet dit meer aan de eisen.
Groeten van Dooh
Ziet er wel leuk uit en de doelgroepen komen duidelijk naar voren. Maar omdat het foto\'s zijn betwijfel ik of die zondermeer gebruikt kunnen worden als logo. Ook suggereert de sloagn dat het alleen om sieraden gaat en niet om cosmetica en haarverzorgimgsproducten

Geen commentaar
Voldoet helaas niet aan de eisen (oranje en wit met schelp)