Beste opdrachtgever,
Bijgaand mijn deelname aan de door u uitgeschreven wedstrijd. Korte uitleg bij het logo: Het mannelijke/vrouwelijke heb ik terug laten komen in de kleur ipv het figuratieve. Mijns inziens wordt het daardoor namelijk te gedetailleerd en dus minder sterk. De typografie heb ik zo verwerkt dat je ook "kriskras" kan lezen: krachtige verhalen en sterke woorden. Aangezien we hier in het Westen van links naar rechts lezen blijft de naam van uw bedrijf als eerste zichtbaar. Een extra laag dus. Alles in een simpel en heldere verpakking. Ik kijk uit naar uw reactie,
mvrgr Ted
logo gezocht voor jong en dynamisch bedrijf
- Wedstrijd van: krachtigewoorden
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-06-2015
Datum einde: 12-07-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

