Logo Koffie Subliem

Datum start: 28-12-2011

Datum einde: 11-01-2012

Totaal budget: € 125.00
Nieuwste inzending
Book cover
buzzo12

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Er is behoefte naar een modern logo dat de lading dekt, maar dat zeker niet overdone is, omdat Koffie Subliem niet schreeuwerig wil overkomen. Dit logo gaat gebruikt worden op de website, briefpapier en visitekaartjes.

Bedrijfsomschrijving


Koffie Subliem is een startende groothandel die zich richt op de verkoop van koffiemachines en de bijbehorende producten zoals koffie, cacao, thee, melk, suiker, bekers, roerstaafjes, etc. De focus ligt bij de verkoop van de koffie. Het is een klein bedrijf dat graag persoonlijk contact houdt met de klant. Hoge kwaliteit van de koffie is bij Koffie Subliem belangrijk. Ook onderhoud van koffieautomaten kan door ons worden uitgevoerd.

Doelgroep


De voornaamste doelgroep voor Koffie Subliem zijn de kleinere bedrijven met tot ongeveer 25 werknemers. De mogelijkheid bestaat dat ook grotere bedrijven koffie gaan afnemen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het logo moet niet heel ouderwets overkomen, maar moet van deze tijd zijn, omdat we ons ook graag profileren als een modern bedrijf. Het logo moet op zowel een zwarte als een witte achtergrond te gebruiken zijn, een logo voor een zwarte achtergrond samen met een aangepast logo voor een witte achtergrond mag ook. De naam van het bedrijf moet terugkomen in het logo. Graag ontvangen we ook het originele bestand zodat eventueel in de toekomst aanpassingen kunnen worden gedaan aan het logo.

Designer: fabianvdwielen fabianvdwielen
logo-fabianvdwielen-eVR99iV6

fabianvdwielenfabianvdwielen

Beste Manoiv,

In het bijgevoegde document zit het logo. Ik ben benieuwd wat u er van vindt. Wijzigingen zijn altijd mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Fabian

manoivmanoiv

Het is wel een logo wat ook gemakkelijk als favicon gebruikt kan worden, we vinden het lettertype echter niet echt voor een koffiebedrijf, en ook het koffiekopje is erg voor de hand liggend.

fabianvdwielenfabianvdwielen

Beste Manoiv,

Bedankt voor uw reactie. Dit lettertype is bewust gekozen, omdat uw bedrijf zich modern wil profileren, en juist niet conventioneel en ouderwets. Wat betreft het koffiekopje, daar kan ook een ander beeldmerk voor gekozen worden.
Zou u graag aanpassingen willen zien?

Met vriendelijke groet,

Fabian

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.