Goedemorgen Ronaldq,
Mijn derde bijdrage zijn enkele voorstellen waarin ik meer kleur heb gebruikt.
Ik lees graag jouw reactie.
Met creatieve groet,
4+
Logo Koorkring Zeeuws-Vlaanderen
Datum start: 28-04-2014
Datum einde: 12-05-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


U heeft wellicht niks met duiven, toch ben ik benieuwd naar uw reactie.
Wij samen hebben namelijk meer belang bij een op- of aanmerking om te komen tot een gewenst resultaat.
Dat is de bedoeling van Brandsupply... dat u feedback blijft geven.
Ook al denkt u dat deze inzending niet (uw) jullie smaak is mag dat worden gezegd.
Met alleen een ster weet ik niet welke kant ik op moet.
Als u alleen de voorkeur geeft aan een kleurige noot dan heeft u die al ontvangen en kunt u beter die Designer verder begeleiden tot jullie gewenste logo.
U heeft niet meer zoveel tijd dus waarschijnlijk wordt dit weer het zoveelste "geen winnaar geselecteerd"
Ondanks dat wens ik Koorkring Zeeuws-Vlaanderen een mooi jubileum jaar 2015!
4+
dit is geen logo maar een wapenschild. Ik besef dat iedereen zijn best doet om als winnaar uit de bus te komen. De duif is een verwijzing naar de duif die op de schouder van paus Gregorius zit wanneer hij het gregoriaans kritisch aan het bekijken is. De duif symboliseert daarbij ook de ingeving van de heilige Geest. Is een mooi gedaan. De ondertitel bij Koorkring Zeeuws-Vlaanderen is overgenomen van de website, dus dat hadden we zelf al gevonden.
De kroon op het wapenschild is totaal overbodig en eerlijk gezegd ook ongewenst.
Beste Ronaldq,
Kijk, dat noem ik feedback waarvoor mijn dank.
Toch even een paar opmerkingen.
Wapenschild zit in uw gedachte, niet de mijne.
Dat per definitie een wapenschild geen logo kan zijn, is uw conclusie.
"Is een mooi gedaan." begrijp ik niet.
De ondertitel overgenomen.... hadden we zelf al gevonden.. komt bij mij over alsof u niet kunt waarderen dat ik dat in ere wilde behouden.
De rest van uw opmerking over de kroon, daarvan distantieer ik mij.
Ik wens u nog veel geluk en zoals ik eerder beschreef, een fijn jubileumjaar 2015.
Ik wens verder geen correspondentie meer.
4+
het is niet uw mening die telt! 'is mooi gedaan' slaat op de invoeging van de duif (van Gregorius).

Wellicht dat deze iets beter is van kwaliteit om beter te kunnen beoordelen.
4+

Geachte Ronaldq,
Hierbij ontvangt u mijn eerste bijdrage voor de nieuwe uitstraling van
Koorkring Zeeuws-Vlaanderen.
Zoals u ziet is alles bescheiden gehouden waardoor enige herkenbaarheid is behouden zoals kleur en bescheiden lettertype.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Ik hoop dat ik in de juiste richting zit.
Met creatieve groet,
4+
hms@4plusdesign.com
ziet er inderdaad mooi uit, maar dit is geen logo. Het is eigenlijk een stukje webdesign en briefpapier.
Beste Ronaldq,
Ik dacht laat ik de met de sfeer beginnen...
Omdat je dit zover mooi vind,
zal ik een nog mooier logo voor jullie gaan ontwerpen en deze sfeer.
Met creatieve groet,
4+