Geen commentaar
Logo Koorkring Zeeuws-Vlaanderen
Datum start: 28-04-2014
Datum einde: 12-05-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Zeeuws-Vlaanderen heeft geen eilandje voor de kust van Hoofdplaat zoals in dit logo. De G-sleutel is een verwijzing naar muziek, maar niet specifiek naar koor- en kerkmuziek.

Geen commentaar
geen enkele verwijzing naar de omschrijving in de opdracht.

Geen commentaar
leuke speelse verwijzing met de's'. Geen directe verwijzing met koor- en kerkmuziek.

Geen commentaar
is meer een wapenschild!