Geen commentaar
Logo Koorkring Zeeuws-Vlaanderen
Datum start: 28-04-2014
Datum einde: 12-05-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


David, idem als bij je eerste logo, de extra aanvulling 25 jaar is natuurlijk maar 1 jaar bruikbaar en is daarmee geen 25 volgende jaren bruikbaar.

Hierbij mijn inzending ik heb gebruikt gemaakt van de kleuren in de Zeeuws-Vlaanderse vlag. het logo als schild past denk ik goed? ik ben erg benieuwd naar uw feedback. Groet David
David, het schild komt de fors over, het is niet fris en modern, maar geeft het eerder een plechtige status. Verder zie ik geen verwijzing naar de koorzang.