Beste Stephan,
Hierbij mijn inzending. Op het eerste gezicht zoals gewenst een logo zonder toeters en bellen met een strak en fris design. Bij twee keer kijken zijn er veel verwijzingen voor waar Last Minute vliegtickets voor staat; een ondergaande zon in de wereldbol (vakantiegevoel), globale lay-out van een vliegticket en natuurlijk de wijzers die op 1 voor twaalf staan (last minute). Feedback is welkom en aanpassingen zijn natuurlijk mogelijk (bijv. in kleur).
LOGO LAST MINUTE VLIEGTICKETS
- Wedstrijd van: StephanPothof
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-04-2014
Datum einde: 17-06-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

