Het rode object stelt een vliegticket voor dat gedraaid is om op een zandloper te lijken. Zo is er een samenhang tussen 'Last Minute' en de vliegtickets. Dit is een eerste draft, er kunnen uiteraard aanpassingen aan gedaan worden (denk kleur, meer details etc.) ik hoor graag van u terug.
Mvg,
Amir
LOGO LAST MINUTE VLIEGTICKETS
- Wedstrijd van: StephanPothof
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-04-2014
Datum einde: 17-06-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Het rode object stelt een vliegticket voor dat gedraaid is om op een zandloper te lijken. Zo is er een samenhang tussen 'Last Minute' en de vliegtickets. Dit is een eerste draft, er kunnen uiteraard aanpassingen aan gedaan worden (denk kleur, meer details etc.) ik hoor graag van u terug.
Mvg,
Amir