Hoi, bedankt voor de feedback! De plusjes kunnen door ze wat steviger neer te zetten, wat meer daadkracht uitstralen, net als met een dikkere typografie. Door twee kleuren te gebruiken en die letterlijk elkaar te laten verbinden hoop ik de doelgroepen visueel samen te brengen. Ze vullen elkaar aan en hebben elkaar nodig.
Ik heb een schetsvel gemaakt vol vormen en kleuren, mocht u naar aanleiding daarvan nog meer willen zien hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet*
Logo Latent Talent
- Wedstrijd van: Suzanne Kroot
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-05-2011
Datum einde: 19-05-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi B-Design,
Bedankt voor je nieuwe inzendingen. En fijn dat je zoveel varianten hebt gemaakt. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet helemaal gebracht heeft waar ik naar op zoek ben. De eerste blijft me persoonlijk het meeste aanspreken, maar of dat ook voor de doelgroepen telt daar ben ik nog niet helemaal uit.
Groet Suzanne
Hoi! Misschien ligt het aan het vrolijk, fris kleurgebruik!?! Heel veel succes, ik ben in ieder geval reuze benieuwd!

Geen commentaar
Hoi B-Design,
Zeker gecharmeerd van je ontwerp. Beeldmerk is leuk bedacht (kruisjes). Daarnaast heeft het van dichtbij en veraf een ander effect. Zou je nog eens wat meer kunnen laten zien? Sowieso zou ik nog wel een kleurvariant op het beeldmerk willen hebben (zodat ik kan checken welke kleurcominaties de meeste doelgroepen aanspreekt). En ik ben benieuwd of je nog andere creatieve ideeen hebt voor een beeldmerk.
Alvast bedankt!
SUzanne
Nog even wat extra info om bij extra ontwerpen in je achterhoofd te houden. \'No-nonsense en daadkracht\' zijn naast het \'samenbrengen van de doelgroepen\', twee belangrijke waarden die we straks bij het maken van een logo keuze in ons achterhoofd laten meewegen.
Suzanne

Geen commentaar

Hallo!
Bij deze een voorstel voor een logo. In mijn logo staat de plus centraal. Plus is positief en een meerwaarde. Wat Latenttalent is voor bedrijven danwel voor de mensen die weer aan het werk willen. Een win-win voor iedereen.
Ik hoor graag wat u ervan vind, succes met uw keuze!
Met vriendelijke groet*