Hi Chantal en Mirthe, hierbij nog een aantal design opties. Weer heel anders. Iets speelser, maar niet kinderachtig. Ik heb verschillende blauwtinten in het design verwerkt.
groetjes, Leonie
Logo ’Lief voor mijzelf’ voorlichting aan kinderen en jongeren over depressie en sombere gevoelens
Datum start: 12-11-2020
Datum einde: 19-11-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Linksboven en rechtsonder spreken ons het meeste aan.
Dank je wel voor je deelname.
Hi Chantal, bedankt voor de reactie. Als ik voor jullie kan uitwerken dan hoor ik het graag natuurlijk! Laat het vooral weten.
groetjes,
Leonie
We zouden er wel graag iets meer 'bij' willen hebben, zodat we dat kunnen gebruiken voor werkboeken/bladen, materialen etc...
Hi Chantal,
Bedoel je meer materiaal in de zin van losse elementen die je kunt gebruiken voor andere doeleinden? Social highlights stickers, template voor quotes etc? of bedoel je dat het logo nog andere elementen moet bevatten? In de briefing zag ik alleen het logo staan, vandaar dat ik ook geen huisstijl heb gemaakt.
groetjes,
Leonie

Hi Chantal en Mirthe, wat een mooi initiatief. Hierbij enkele designs. lief, clean, maar wel toegankelijk en warm.