Logo ’Lief voor mijzelf’ voorlichting aan kinderen en jongeren over depressie en sombere gevoelens

Datum start: 12-11-2020

Datum einde: 19-11-2020

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
SimpleLife

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zijn Chantal en Mirthe. Moeder en dochter.
Ervaringsdeskundig op lastige momenten in ons leven.
Persoonlijk, open en eerlijk.
Krachtig, sterk en positief.

Wij willen onze ervaringen met depressie en sombere gevoelens met je delen.
We zullen ons met name richten op kinderen en jongeren, omdat wij hierin informatie hebben gemist toen wij het nodig hadden.
Ons doel is het taboe te doorbreken en (h)erkenning te geven.
We hopen kinderen en jongeren te laten inzien dat zij het waard bent om liefdevolle keuzes voor zichzelf te maken.
Wij zijn gericht op zelfliefde en positiviteit.

We zullen ons eerst richten op met name Instagram @liefvoormijzelf, maar onze droom is om voorlichting te gaan geven op scholen. Hier hoort dan ook materiaal bij.

Het logo zal uiteraard gebruikt worden in onze communicatie, maar ook op het materiaal mag dit een plek gaan krijgen.

Wij zouden graag blauw (of verschillende blauwtinten) als kleur willen gebruiken voor het logo.
Liever niet een te kinderachtig logo. We zoeken de uitstraling: positief en krachtig, zacht en liefdevol.

Liever geen emoticons of zonnetjes, wolken, regenbogen...

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Voor kinderen, jongeren en hun ouders

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Naomi Design Naomi Design
logo-naeum-PkKPYGqe

Geen commentaar

HartjeHartje

Bedankt voor je deelname.
We voelen er helaas nog geen 'ja!' bij.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-naeum-P80gkOSe

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.