Dag Chantal & Mirthe, daar ben ik weer.
Even wat opzetjes gemaakt, met de stijl waar ik zelf erg van hou. Minimalistisch, maar duidelijk. 'Voor mijzelf' staat geschreven in een donker grijze kleur, dit maakt het iets minder hard dan een zwarte kleur, zodat we de uitstraling liefdevol behouden.
Ik wilde me niet alleen focussen op het woordje lief, dat woordje horen we al erg vaak, maar juist op de woorden 'voor mijzelf' omdat dit zo krachtig is. Ik heb voor een aqua kleur gekozen die op het randje zit van blauw en groen, past bij liefdevol voor zowel jongens als meiden, en is niet de 'standaard' kleur blauw. Als jullie de kleur toch iets blauwer willen hebben, kan dit natuurlijk altijd.
Ik hoor graag feedback van jullie, zodat we kunnen kijken wat bij jullie past, en wat juist niet!
Groetjes, Femke
Logo ’Lief voor mijzelf’ voorlichting aan kinderen en jongeren over depressie en sombere gevoelens
Datum start: 12-11-2020
Datum einde: 19-11-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Vergeten toe te voegen, ook wat verschillende lettertypes en vormen gebruikt. Dit om te kijken waar jullie van houden, zodat we samen tot een mooi eind ontwerp kunnen komen. Fijne avond voor jullie beide!
Het logo rechts onderin spreekt ons het meeste aan.
Mooi dat donkergrijze, idd beter dan zwart.