Soms zit de kracht in eenvoud. Met zo min mogelijk visuele elementen, zo veel mogelijk vertellen. Deze spraakballon is daar een voorbeeld van. Kleur valt uiteraard altijd aan te passen!
Datum start: 22-07-2015
Datum einde: 05-08-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Uiteraard zijn de kleuren aan te passen naar uw smaak. Ze zijn nu vrij uitbundig met het oog op de doelgroep. Gr, Jeroen

Beste Vera, ik heb geprobeerd om de essentie van logopedie vast te leggen in het logo. De tekstballonnen duiden op 'spraak' en 'stem', de mond die in de tekstballon zit verwerkt, versterkt dit beeld. Aangezien je doelgroep voornamelijk uit kinderen bestaat, heb ik vrolijke kleuren gebruikt voor het logo. Desgewenst, kan ik het logo ook nog uitwerken met een andere typografie. Groet, Jeroen