Hallo Longevity,
Strak en fris, kan heel goed op een witte achtergrond, juist daarom ook zwart gebruikt in de naam, dat contrast werkt heel zuiver en fris. De e staat net even de andere kant op om het geheel een beweging en andere uitstraling te geven. De waterfles is bedoelt als eventuele gif-away wanneer jullie de boer op gaan om nieuwe klanten te werven. je zou daar zelf een lijn van kunnen maken en elk jaar terug laten komen. Water is een hot item en kan overal en op elke moment gebruikt worden.
Datum start: 17-03-2010
Datum einde: 24-03-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Totaal beeld is heel leuk, goed uitgewerkt. logo staat perfect op waterfles al lijkt het gebruikte lettertype niet scherp maar kartelig.
Hoewel omgedraaide E leuk is, maakt het de naam nog moeilijker. Nu weten al veel mensen niet hoe ze het uit moeten spreken of waar het voor staat.
Symbool is leuk maar we hebben niets met een bloem.