Het allerlaatste logovoorstel voor Longevity. De tijd is echt op nu.
Datum start: 17-03-2010
Datum einde: 24-03-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


supermooie flow!

Geen commentaar
Dit is opeens een hele andere kant. We vinden de bovenste heel mooi en dat voor een budgetje van € 125,- ;-P . Het enige is wij hebben niet echt iets met een bloem.
Het zijn beslist geen bloemen, zo zijn ze niet bedoeld, het zijn eerder etherische vormen (en... alle vormen zijn hoe dan ook altijd ontleend aan de natuur)
Mooi!
Mooi design!

Nog vier voorstellen
Zie hier boven. Al vinden we de slinger in bovenste logo wel grappig maar te zwierderig en uit proportie. Hierbij missen we ook de ondertitels
Voor de ondertitels was echt geen tijd meer over, ik zat al over dat budgetje van die 125,- heen ;-)

Hierbij vier verschillende voorstellen. Alleen de kleuren heb ik dicht bij elkaar gehouden.
Beste Designer,
Ik zie dat je vele kanten op kunt maar het is allemaal vrij simpel. We missen ook iets van een beeldmerk denk aan UPC of Radio 538. en we missen een visie voor ons logo (teveel opties)