Beeldmerken die meer in het zee thema passen. En de gewenste kleurstelling ;).
Datum start: 17-03-2010
Datum einde: 24-03-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo hierbij mijn voorstel van een beeldmerk. Ik zag dat u voorkeur gaf aan zwart met roze. Echter raad ik het af om zwart te gebruiken i.v.m. het zware effect.
Vriendelijke groet, Sander
Beste Sander,
Nog steeds vind ik je ontwerp goed. de G vind ik nog steeds erg leuk. Ik zou alleen nog steeds de kleur stelling willen zien zoals wij hebben aangegeven.
Je raadt het af maar de alternatieve die wij nu zien komen flets over. Het beeldmerk is grappig maar niet indentificeerbaar.

Hier wat een voorstel met 3 verschillende fonts. De eerste keer allemaal met een frisse kleur waarbij de G iets lichter is. De tweede keer grijs tinten in combinatie met kleur. Alles kan natuurlijk gecombineerd worden met elkaar.
Ik denk niet dat zwart goed werkt in een logo als dit omdat dat snel een zwaar gevoel geeft.
Ik hoor graag wat u vindt!
Beste designer,
De g van het eerste design vind ik verrassend. Het logo mist alleen authenticiteit (te algemeen) verder willen wij ook een herkenbaar beeldmerk zonder de naam te moeten vermelden. Denk aan UPC of Radio 538. Al kan de g in potentie de m van Mac Donalds zijn. Kun je dit meer uitwerken.