naar mijn mening de beste..
zowel qua kleurenpalet als het speelse in de vuurtoren.
Ik hoor graag van u,
Groet, Judith
logo Marketing aan Zee (recruitment)
- Wedstrijd van: steven@vroomheuvel
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-04-2012
Datum einde: 24-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Variatie op vorig design.
Ik ben benieuwd wat u hiervan vindt.
groet, Judith

Beste Steven,
Hierbij mijn interpretatie van Marketing aan Zee. De weergave van de vuurtoren is een vertaling van de zee.
Ik ben benieuwd wat u ervan denkt,
Groet, Judith
Dank Judith! Dit gaat echt de goede kant op! Zakelijk met een twist. De toren herken ik niet direct als een vuurtoren. En mag nog iets spannender. Maar de basis is goed. dank