Geachte,
Hierbij stuur ik u vier concepten.
1: De focus ligt hier op het ontstaan van huis/gebouw, vandaar de outline. Door een verloop hierin aan te brengen wordt benadrukt dat tijdens de ontwikkeling rekening wordt gehouden met energiezuinigheid dmv innovatie.
2: Basisconcept hetzelfde als 1 alleen wordt hier nog sterker het proces van energiezuinig benadrukt, zodat het beeld zonder tekstlogo sterker overeind blijft.
3: Hier is letterlijk de letter n opgebouwd uit 2 blokken, trapsgewijs neergezet om groei te benadrukken. Het kleurenverloop wordt ook hier ingezet om innovatie/energiezuinigheid te symboliseren.
4: variant op nummer 3 waar de verschillende vlakken los zijn gezet. Op deze manier kunnen de verschillende facetten van de projecten benadrukt worden en wordt tevens groei/ontwikkeling benadrukt. Nu echter meer als een infographic, wat zakelijker oogt.
Ik hoop dat 1 van deze concepten uw interesse heeft gewekt. Graag feedback hierover. Dan kan ik het concept verder uitwerken tot een complete huisstijl.
Dan komen ook kleurvarianten letterkeuze etc aan bod.
Met vriendelijke groet,
Toni Jonkers
logo NEXT-buildings
- Wedstrijd van: NEXT-buildings
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-01-2012
Datum einde: 20-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

