Geen commentaar
Logo nieuw bedrijf organisatie verander advies en human impact
- Wedstrijd van: kristysuurmeijer
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 29-05-2020
Datum einde: 05-06-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor je inbreng, Ik merk dat we veel dezelfde soort logos binnenkrijgen waarin de kleur paars de boventoon voert. Paars zou de accentkleur moeten zijn. Ik vermoed dat mijn beschriiving dan tekort schiet. Het is een jong, dynamisch bedrijf waar mensen met lef werken die staan voor grondige en lange termijn oplossingen, Archetype van het merk is: innovator. Het menselijk aspect is belangrijk maar het lef, anders denk en doen minstens zo essentieel!!

Geen commentaar
Bedankt voor je inbreng, Ik merk dat we veel dezelfde soort veilige bijna brave logos binnenkrijgen waarin de kleur paars de boventoon voert (die van jouw dan niet). Paars zou de accentkleur moeten zijn. Ik vermoed dat mijn beschriiving dan tekort schiet. Het is een jong, dynamisch bedrijf waar mensen met lef werken die staan voor grondige en lange termijn oplossingen, Archetype van het merk is: innovator. Het menselijk aspect is belangrijk maar het lef, anders denk en doen minstens zo essentieel!!

Geen commentaar
Hi, bedankt voor je inzending. Paars dient een accent kleur te zijn. Het contrasterend oranje ligt erg voor de hand. Sorry maar niet vernieuwend.
Bedankt voor je inbreng, Ik merk dat we veel dezelfde soort veilige bijna brave logos binnenkrijgen waarin de kleur paars de boventoon voert . Paars zou de accentkleur moeten zijn. Ik vermoed dat mijn beschriiving dan tekort schiet. Het is een jong, dynamisch bedrijf waar mensen met lef werken die staan voor grondige en lange termijn oplossingen, Archetype van het merk is: innovator. Het menselijk aspect is belangrijk maar het lef, anders denk en doen minstens zo essentieel!!