Hallo popuppers!
Bijgaand mijn voorstel. Ik heb me niet helemaal gehouden aan de beschrijving. Booth in de lens plaatsen wordt heel krap en daardoor raakt het logo uit balans. Ik heb ervoor gekozen de woorden om het toestel (met popupflister) te plaatsen. Zo krijgt het een retro-feel en is het goed in balans.
Ik hoor graag wat jullie vinden,aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina - info@mooiniet.nl
Logo nieuwe foodtruck met photobooth (alleen uitwerking)
- Wedstrijd van: Pop-Up Booth
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 31-01-2015
Datum einde: 12-02-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hi Jorina,
Dank voor je leuke inzending. Fris ontwerp! Het is nog niet helemaal wat we willen, maar het is zeker een leuke eerste versie. Het woord Booth is naar verhouding erg groot en de vorm van de camera spreekt ons niet helemaal aan. Wellicht kan je nog een aangepaste versie maken. Alvast veel dank!