Een wat gewaagdere kleurstelling dan het eeuwenoude oranje-blauw zorgt dat het logo opvalt. Het woordmerk in een kapitale stoere letter voor maximale leesbaarheid en een beeldmerk dat de link legt tussen de naam en het logo.
Logo online platform Proefpersonen.nl
- Wedstrijd van: proefpersonen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-07-2010
Datum einde: 02-08-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Heel mooi en sterk. Dapper dat je bent afgeweken van de 'eeuwenoude' kleuren. Ook het beeldmerk vind ik erg goed passen. Een absolute kanshebber.