Hoi proefpersonen,
Fijn dat je inmiddels weet welke kant je op wilt. Dit geeft wat meer duidelijkheid richting de ontwerper.
Hierbij een ontwerp waarbij gevoelsmatig de nodige elementen aanwezig zijn.
Hartritme is link naar zorg. Openheid/vertrouwen. Open maar toch zakelijk lettertype en de kleuren;
- blauw/groen. Combinatie van de gewenste kleuren. Blauw is toch meer de overhand waar blauw een kleur is dat voor vertrouwen en herkenbaarheid uitstraalt.
De gouden/oranje lijn staat contra aan blauw waardoor in het geheel meer rust ontstaat.
De man met open armen is inmiddels een bekend verhaal. Ik heb voor een kleurverloop gekozen ipv 1 kleur. Omdat aan de zijde van de naam proefpersonen.nl een lichtere kleur, proefpersonen geeft een 'verhelderende' werking.
In afwachting van je reactie.
Prettig weekend!
iSCreation
Logo online platform Proefpersonen.nl
- Wedstrijd van: proefpersonen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-07-2010
Datum einde: 02-08-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste ISCreation, top!
Precies waar ik naar op zoek ben. Waardeer je instelling (4 sterren is natuurlijk 1 tekort). Daarom dan ook 5 sterren.
Beste ISCreation, dank je voor je deelname aan deze ontwerpwedstrijd. Het was lastig, maar ben toch gegaan voor ander ontwerp, waarbij ik lang het moeten twijfelen tussen jouw ontwerp en het andere. Succes met je verdere ontwerpactiviteiten hier!

Hallo proefpersonen.
n.a.v. uw opmerking ben ik even kort terug gegaan naar de tekentafel. 4 sterren is natuurlijk 1 tekort.
Bij dit ontwerp vastgehouden aan de man die met open armen staat.
Het lettertype wat zakelijker.
De basiskleuren blauw en groen heb ik wat samengevoegd en kwam daarbij op de smaragdgroene kleur die in het ontwerp is te zien.
Omdat het veelal medische zaken betreft gekozen om een element in te voegen. In dit geval een ritmemeting uit een hartfilm.
Daar uw dienst moet bijdragen aan een betere toekomst gekozen voor een slogan welke uiteraard vrijblijvend is.
Ik hoop dat ik u enthousiast heb kunnen maken.
MVG.
iSCreation
Beste ISceation,
Opniew ben je een stukje dichterbij, mijn complimenten. Tot op heden kon ik niet goed onder woorden brengen waar ik precies naar op zoek was.
Ik ben op zoek naar een Akzo-Nobel achtig logo: Krachtig, betrouwbaar, menselijk, vertrouwen in de toekomst. Wat mij zo aanspreekt in het Akzo logo zijn de krachtige lijnen.
http://www.rnw.nl/data/files/images/lead/a%20akzonobel%20logo.png

Persoon is vrij van zorgen, heeft een gevoel van betrouwbaarheid met open armen richting proefpersonen.nl (tekst)
De kleuren zoals gewenst staan in het bovenste logo samen verweven achter het contour van het beeldmerk.
Vier varianten gemaakt of basis van kleur-achtergrond. Hierdoor te gebruiken als bijvoorbeeld logo voor verschillende doel- of productgroepen.
Beste ISCreation,
Je logo komt heel dicht in de buurt. De openheid en betrouwbaar met open armen vind ik sterk.