Geen commentaar
Logo ontwerp voor bedrijf dat verrassende toeristische activiteiten organiseert in Valencia, Spanje
- Wedstrijd van: verrassendvalencia
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 19-09-2011
Datum einde: 17-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Roos,
Ik ben even wat verder in het logo en Valencia gedoken en heb gemerkt, dat Valencia zowel zeer oude als zeer moderne bouwwerken kent. Om dit verrassende effect te benadrukken heb ik de Torres de Quart aan het ontwerp toegevoegd.
Groet,
Heini
Beste Heini,
Dankuwel voor uw inzending! Klopt helemaal dat zowel moderne als historische gebouwen zijn te vinden in Valencia. Alleen vind ik het logo echt te druk en jammer dat het woord verrassend niet meer goed te zien is.
Mocht u nog een ander idee hebben, dan zie ik uw inzending graag tegemoet!
Met vriendelijke groet,
Roos

Geen commentaar
Beste Heini,
Dankuwel voor uw inzending. Een erg mooi en strak logo. Ook erg leuk om te zien dat u zich echt even in Valencia heeft verdiept (bekend om de sinaasappels en de Ciudad de las Artes y de las Ciencias). Toch is het naar ons idee nog niet verrassend genoeg en niet heel erg uniek. Veel concurrenten van ons hebben namelijk ook onderdelen van de Ciudad de las Artes y de las Ciencias in hun logo staan. Valencia is een stad die veel mensen verrast. Veel mensen zijn er nog nooit geweest. In Valencia vind je historische bezienswaardigheden, moderne architectuur, een breed strand een variatie aan gastronomische producten, leuke kleine tapasbars en nog veel meer. Daarnaast proberen wij zo verrassend mogelijke activiteiten aan te bieden: Tuk Tuk tour met privé gids, tussen de rijstvelden Paella eten, tapastour langs tapasbars waar de locals heen gaan. Het idee is dat als mensen een tour boeken bij Verrassend Valencia dat ze dan verrast worden, door de stad zelf, maar ook door de tours en de mensen met wie we samen werken.
Een vleermuis zit bijvoorbeeld in het wapen van Valencia en kom je overal tegen op alle gebouwen, putdeksels, metro kaartjes etc. We hebben ook weleens een logo gehad met een vleermuis erin, maar naar mijn idee komt dat vaak een beetje creepy over en hebben mensen daar andere associaties bij.
Paella is ook typisch Valenciaans, maar ook te standaard naar mijn idee. Misschien dat één van deze beeldmerken op een andere manier gebruikt zou kunnen worden in een logo. Bv. zoals u met de zon/sinaasappel heeft gedaan.
Hopelijk kunt u wat met mijn feedback/aanvullende informatie en mocht u nog een ander idee hebben, dan zie ik het heel graag tegemoet!!
In ieder geval nogmaals bedankt voor deze inzending en voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
Roos
Valencia is dus erg veelzijdig en dat verrast mensen vaak.