Beste Roos,
bij deze mijn eerste inzending voor jullie logo. Ik heb vormen gebruikt die veel in de nieuwe architectuur in Valencia te vinden zijn en die vormen hebben ook de vorm V. Hopelijk valt het in de smaak. Graag hoor ik uw reactie.
Mvg, Amir
Logo ontwerp voor bedrijf dat verrassende toeristische activiteiten organiseert in Valencia, Spanje
- Wedstrijd van: verrassendvalencia
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 19-09-2011
Datum einde: 17-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Amir,
Dankjewel voor je inzending en uitleg. Heel origineel bedacht en ook leuk om vormen die veel in Valencia voorkomen in het logo te gebruiken. Wat ik eigenlijk minder vind is dat het niet heel verrassend is en een zonnetje is een beetje een standaard figuur voor Spanje. Daarnaast vrees ik dat niet veel mensen het logo zullen onthouden of er heel erg van onder de indruk zijn. Wat ik graag wil is dat veel mensen onder de indruk zullen zijn van het logo en daardoor het product wat wij bieden makkelijk onthouden en hopelijk doorvertellen.
Mocht je nog andere ideeën hebben dan zie ik ze heel graag verschijnen!!
Met vriendelijke groet,
Roos
Beste Roos,
bedankt voor je reactie. Ik vind het moeilijk om iets verrassend maar toch herkenbaar te maken. Als u wilt dat mensen het makkelijk onthouden dan moet je wel herkenbare elementen gebruiken, maar dan kan het nooit verrassend zijn, Vind het een beetje tegenstrijdig als u begrijpt wat ik bedoel. Maar ik zal zeker nog een poging wagen.
Mvg, Amir
Beste Amir,
Het is ook zeker lastig, dat begrijp ik heel goed! De bedoeling is dat het klopt bij het concept en de \"Wauw\" factor. Tuurlijk smaken verschillen, maar er zijn logo\'s die meerdere mensen over het algemeen mooi vinden, dat is de bedoeling. Verrassend, cool, niet standaard...dat is echt belangrijk. Dus geen Stad van Kunst en wetenschap (wat we nu overigens wel in het logo hebben), geen zonnetjes, want heel spanje staat voor zon, geen vleermuis (ook al is dit verwerkt in het wapen van Valencia) want een vleermuis komt meer over als een soort feestwinkel of spookachtige activiteiten.De bedoeling van het logo is Verrassend, maar wel aantrekkelijk en professioneel ogend voor bedrijven...
Hoop dat je hier iets aan hebt, en mijn excuses voor deze kritische houding, maar we hebben al zo\'n 3 logo\'s gehad en het is het allemaal (net) niet. Als we betalen voor een nieuw logo, dan moet het super zijn, anders gaan we voor de 4e keer met een logo starten waar we niet achter staan.
Mocht je nog een idee hebben voor een ander ontwerp, dan zie ik het graag tegemoet!
Dankjewel in ieder geval voor je inzet!
Groeten
Roos