Geen commentaar
logo ontwerp voor een driedaags event: "mijn bedrijf werkt voor mij" of "laat je bedrijf groeien en bloeien, pokonmarketing voor coaches, therapeuten en andere dienstverleners
Datum start: 05-08-2012
Datum einde: 19-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Esserink,
Hierbij mijn inzending. Ik heb uw website bekeken en kwam op de volgende kernwoorden: 'groei' en 'doorbreken'. De spiraal verbeeldt het zoeken of vastlopen van bedrijven. Door gewoontes of onzekerheden loopt men vast en stagneert de groei. Dit wordt doorbroken door de lijn omhoog voort te zetten. Deze groei wordt nog eens letterlijk vormgegeven dmv een tweetal jonge en frisse blaadjes. En let ook op het grafische grapje: de negatieve ruimte die de nerven aangeeft is tegelijkertijd een vinkje. Dit zou eventueel in een huisstijl terug kunnen komen.
De bedrijfsnaam en pay-off is wat aan de lange kant, maar past er prima naast. Het beeldmerk is ook los goed te gebruiken, zoals bijvoorbeeld voor een watermerk (zie afbeelding)
Hopelijk sluit het idee en de uitwerking aan bij uw wensen en smaak. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar uw reactie!
met vriendelijke groet,
estoy
Dit logo past beter, maar ik vind het nog te minimaal, het mag wat kleuriger als het gaat om groeien en vooral bloeien.