Geen commentaar
logo ontwerp voor een foodtruck met wisselende gerechten, veelal biologische en lokaal geproduceerd
- Wedstrijd van: SjorsvWezel
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 20-01-2014
Datum einde: 31-01-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


zou ik gezeik kunnen krijgen met ford als deze F wordt gebruikt in het logo? Wel een gaaf idee! Verder zwarte letters niet echt mooi, en de vork zou links horen ipv rechts. Als dat witte bestek een hout uitstraling krijgt is het gaver.
zou ik gezeik kunnen krijgen met ford als deze F wordt gebruikt in het logo? Wel een gaaf idee! Verder zwarte letters niet echt mooi, en de vork zou links horen ipv rechts. Als dat witte bestek een hout uitstraling krijgt is het gaver.
Bedankt voor uw commentaar. mbt de F ga ik even achteraan, laat ik nog wel weten. Goed idee met de "houten" uitstraling. Ik zag dat de andere ontwerpers uw commentaar al hebben gebruikt voor hun ontwerpen.

Geen commentaar
groene hartje leuk! Lettertype te dun of iel. Wat als dat wat dikker is en bijvoorbeeld de O in Ford een wiel
Zal de letters dikker maken en de O een "velg/wiel" uitstraling geven. Groene hart bestaat nu uit ui en bieslook. Dat kan eventueel elk stuk fruit of groente kunnen worden.