Logo ontwerp voor Gratisscheiden.nl
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Uitstraling van de website: Betaalbare kwaliteit – HEMA/IKEA. Degelijke kwaliteit voor weinig geld. Betrouwbaarheid is belangrijk. De site moet geruststellend overkomen, mensen in een scheiding hebben immers al genoeg zorgen.
Bedrijfsomschrijving:
Gratisscheiden wil mensen online de mogelijkheid geven om gratis en eenvoudig de echtscheiding te regelen. Het invullen van alle benodigde gegevens gebeurt door de consument zelf op de website. Het indienen van de scheidingsdocumenten via Gratisscheiden wordt gedaan door een gerenommeerd advocatenbureau.
Indien je niet 100% zeker bent van een bepaald aspect van je echtscheiding dan kun je een adviesmodule kopen. Door het kopen van een adviesmodule krijg je advies op maat van een advocaat over dat specifieke onderwerp van je scheiding.
Doelgroep:
De algemene doelgroep is breed en beslaat mannen en vrouwen tussen de 20-65 jaar.
De belangrijkste doelgroep zijn mannen en vrouwen tussen 30-45 jaar.
De doelgroep is op zoek naar een goedkope, gemakkelijke en snelle oplossing voor hun echtscheiding.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kleur: Groen (lichte voorkeur voor donker groen -> maar nog niet 100% zeker hiervan)
GEEN schreeuwerig logo.
R-Design
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-