Geen commentaar
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij nog een variant met een knipoog

Geen commentaar

ik denk dat deze beter is
deze is wat ons betreft te druk, de relatieve eenvoud van het orgineel is juist wel sterk
deze is wat ons betreft te druk, de relatieve eenvoud van het origineel is juist wel sterk

Bedoelt u zoiets?
het orgineel vinden wij toch nog aantrekkelijker. lijkt iets meer op een gezichtje / smiley knipoogje en vrolijkheid..
Dit is toch meer norsere versie

Bij deze het logo, waarbij de U iets dikker, sterker is en de kleuren in zwart en optie te zien zijn en een in oranje tint, waarbij de iu een andere kleur heeft als groep
Dag, tot op heden zijn wij over deze inzending het meest enthousiast.
Het doet ons alleen wel sterk denken aan het beeldmerk van Tui reisorganisatie. http://www.tui.nl/
Kunt u nog een aanpassing doen zodat deze gelijkenis minder zal zijn?
Alvast dank voor uw creativiteit!

Beste Joflo,
Hierbij mijn logo voorstel. Strak maar toch niet saai. Orgineel en tijdloos. Uiteraard ook in andere kleuren mogelijk.

Geen commentaar

Geen commentaar