Geen commentaar
Logo ontwerpen voor mijn nieuwe bedrijf: DoofUIt
Datum start: 08-11-2015
Datum einde: 27-11-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
2x o moet gewoon o blijven, geen gezichts erop, letter D en U moeten zeker hoofdletter blijven maar die F moet kleine letter, en de naam DoofUit moet allemaal op dezelfde lijn blijven. Twee bovenblijven zien we liever apart staan ipv naast elkaar. Zie liever andere vorm van bovenlijf.

Geen commentaar

Geen commentaar
Bedankt voor de moeite, toch niet wat ik zoiets bedoelde, die 2x o moet gewoon blijven , maar onder oo aparte symbool erbij, soort moderne bovenlijf van mensen, want met DoofUit gaat men nooit alleen uit, altijd organisator, tolk etc ook erbij aanwezig. De kleur blauw en paars mag wat lichter zijn, moet vrolijk en toch leesbaar.
Bedankt voor de moeite, toch niet wat ik zoiets bedoelde, die 2x o moet gewoon blijven , maar onder oo aparte symbool erbij, soort moderne bovenlijf van mensen, want met DoofUit gaat men nooit alleen uit, altijd organisator, tolk etc ook erbij aanwezig. De kleur blauw en paars mag wat lichter zijn, moet vrolijk en toch leesbaar.
Bedankt voor de moeite, toch niet wat ik zoiets bedoelde, die 2x o moet gewoon blijven , maar onder oo aparte symbool erbij, soort moderne bovenlijf van mensen, want met DoofUit gaat men nooit alleen uit, altijd organisator, tolk etc ook erbij aanwezig. De kleur blauw en paars mag wat lichter zijn, moet vrolijk en toch leesbaar.
Bedankt voor de moeite, toch niet wat ik zoiets bedoelde, die 2x o moet gewoon blijven , maar onder oo aparte symbool erbij, soort moderne bovenlijf van mensen, want met DoofUit gaat men nooit alleen uit, altijd organisator, tolk etc ook erbij aanwezig. De kleur blauw en paars mag wat lichter zijn, moet vrolijk en toch leesbaar. Symbool onder o als voorbeeld als MSN van toen. Maar toch niet exact hetzelfde maar in moderne vorm

Geen commentaar

Geen commentaar
Goedemorgen,
Ik zie dat u nog geen beoordelingen en/of feedback heeft gegeven. Wanneer u dit wel doet kan het logo meer naar uw wensen worden aangepast. Ik maak namelijk graag aanpassingen en toevoegingen!
Goedemorgen, alle drie logos van u voor mijn bedrijf past niet bij mij, wel erg strak maar toch saai. Onlangs heb ik van iemand een tip gekregen die mooi kan zijn. DoofUit met die 2x o als hoofden, eronder soort symbool van mensen in moderne stijl. Die 2x o moet in mooie paarse kleur en D fUit moet in mooie blauwe kleur, het moet ook fris uitzien. Die blauwe kleur wil ik later gebruiken als achtergrond op visitekaart.
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw feedback en beoordelingen. Ik heb zojuist nieuwe ontwerpen geüpload die hopelijk meer aan uw wensen voldoen. Ik ben weer erg benieuwd naar u feedback!

Geen commentaar

Geen commentaar