Hierbij mijn voorstel, Strak en simpel. Ik ben juist de kant op gegaan van de ticketverkoop. Waarom nadruk leggen op iets wat al wordt gezegd in het woordmerk zelf. Het laatste deel
van het logo kan ook worden losgetrokken en gebruikt worden bij bijvoorbeeld teksten(zie laatste foto)
Logo ontwerpen voor mijn nieuwe bedrijf: DoofUIt
Datum start: 08-11-2015
Datum einde: 27-11-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ook wel anders gezegd. Mensen moeten DoofUit gaan herkennen aan het feit dat het voor deze mensen 'een ticket' is voor een leuk/ontspannen dagje er lekker tussenuit wezen
Het is echt leuk bedacht, heel simpel maar toch bepaalde betekenis...Jouw ontwerp zal ik achter mijn hoofd onthouden
Dank u voor uw positieve feedback. Ik wens u succes met de zoektocht. En mocht er wat bekend gemaakt worden hoor ik het wel.
Ik zag dat mijn beoordeling naar 1 ster is veranderd? Is hier een bepaalde reden voor?
Misschien enige feedback indien mogelijk?
Ja heb veranderd, want er is tussendoor iets andere logo binnengekomen die mij meer aanspreekt, daar wil ik mijn aandacht aan besteden.