Bij deze enkele varianten. Het leuke van de versies 2c en 2d is naast de herkenbare vorm van een dak en huis tevens de knipoog naar het zwaard (de punt van het zwaard) uit het logo van Haarlem. Een leuk detail.
Ik ben wederom erg benieuwd naar de feedback!
Datum start: 06-02-2012
Datum einde: 20-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste,
In de laatste twee uur van deze wedstrijd had ik graag nog puntjes op de i willen zetten indien nodig. Is het mogelijk dat ik de nodige feedback ontvang op mijn laatste voorstellen?

Bij deze enkele conceptvoorstellen van MeijerMedia.
Ik ben zeer benieuwd naar de eerste feedback!
Beste,
Is het mogelijk om feedback te ontvangen op mijn conceptvoorstellen?
Beste Meijermedia,
Allereerst bedankt voor uw voorstellen en excuses voor de late reactie.
De logo's die u heeft gemaakt spreken ons zeer aan, het logo links boven heeft momenteel onze voorkeur. Bedrijfsnaam is overigens Haarlem Dakopbouw, ipv dakopbouwen. Misschien kunt u tzt nog varianten op het logo links boven plaatsen?
mvrg, Bertil Klootwijk