Beste Bertil, hierbij mijn voorstel. Simpel maar doeltreffend in combinatie met sterke lettertypes. Het logo spreekt een brede doelgroep aan door de combinatie van frisse kleuren en de eenvoud ervan. De afgebeelde daken/ huizen staan tevens symbool voor pijlen 'die naar boven wijzen'. De voorbeelden zijn bij interesse uit te werken in een huisstijl en of andere voorbeelden van communicatie-uiting, mvgr. Jeffrey van der Lugt
Datum start: 06-02-2012
Datum einde: 20-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

