Geen commentaar
Logo personalitymanagement bureau 2.0
- Wedstrijd van: marithuisman89
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 01-07-2014
Datum einde: 15-07-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


ik heb niet gekozen om figuren te verwerken maar juist om de eenheid, kracht, diversiteit en dynamiek van de organisatie weer te geven/ te versterken.

In 2 varianten zijn effecten toegepast om meer diepte te creëeren.

Door de vlakken op een andere manieren te plaatsen ontstaat het effect van een puzzel waaruit uiteindelijk een eenheid wordt 'gesmeed'.

Een nieuwe optie in een paar varianten. Het logo is gebaseerd op een abstracte vorm van de Z. De kleurvlakken (en verschillende groottes) staan voor de verschillende persoonlijkheden en werkzaamheden. Het lijnenspel geeft de dynamiek in de sport weer.
Groet, Wim
De vlakken vormen een krachtige en goed georganiseerde agency.

Dag Marit,
Met dit logo heb ik de Z in een zeer abstracte vorm willen weergeven, tevens een abstracte vorm van figuren. Door de vorm zie je er ook een '-teken in waardoor het ook een soort aandachtsteken wordt.
Graag feedback om eventueel verder uit te werken.
De logo letter heb ik subtiel veranderd in het lettertype Chambers. Ook afgerond op de hoeken, maar als totale letter modern + standaard in verschillende diktes.
Groet, Wim
'beyond ambition' staat misschien beter links onder de naam.
Beste Wim,
Hartelijk dank voor je designs. Voor ons logo zijn we meer op zoek naar een logo dat er moderner/jonger eruit ziet. Ik zou eventueel een aantal logo's van andere merken kunnen sturen die wij mooi vinden. Dan krijg je een beetje een idee waaraan we zitten te denken.
Groet
Dag Marit..., graag. Dan ik gerichter werken en beter voldoen aan jullie vraag.
Groet, Wim
Wilk je dat mailen bedoel je of plaats je ze hier op de site?
Graag ontvang ik je mail adres zodat ik ze kan mailen
ok... post@wimdesign.eu