Hallo Marit,
Bij deze mijn voorstel voor het Zeloo-logo, in 2 varianten.
Je gaf met enkele steekwoorden aan op zoek te zijn naar een stoer, sportief, jong en stijlvol logo, en daarbij het liefst het huidige logo te behouden.
Naar mijn idee voldoet het huidige logo alleen aan jong en stijlvol.
Het stoere en sportieve heb ik daarom verwerkt in een nieuw voorstel (dikkere letters, geen grijs, meer dynamiek) en ik ben daarom erg benieuwd wat je er zo van vindt!
Logo personalitymanagement bureau 2.0
- Wedstrijd van: marithuisman89
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 01-07-2014
Datum einde: 15-07-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hartelijk dank voor je designs. Door de dikkere letters lijkt het logo heel veel op ons oude logo van een aantal jaren geleden.
We zijn meer op zoek naar een beeldmerk/icoon dat wij eventueel ook apart van de zeloo letters kunnen gebruiken. Een extra toevoeging die je eventueel als stijlelement in bijvoorbeeld brochures terug kan laten komen.