Logo popkoor Zinder
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
Behoefte:
Dit logo moet gebruikt kunnen worden op social media, banner en website.
Bedrijfsomschrijving:
Wij zijn een enthousiast en dynamisch amateur popkoor met circa 55 leden in de leeftijd van 25 tot 50 jaar. Wij streven naar hoge kwaliteit in zang en performance.
We treden regelmatig op en hebben elke 2 jaar een eigen theaterproductie.
Doelgroep:
Enthousiast publiek dat graag luistert en beweegt op popmuziek.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Geen clichés, zoals poppetjes, muzieknoten,...
'Zinder' moet het meest opvallen. Het logo moet op zichzelf een beeldmerk kunnen vormen, herkenbaar zijn.
r2 design
-
-
Toelichting van de designer r2 design:
Vaak is het zo dat logo's te ingewikkeld zijn. Simplisme is zeker tegenwoordig een mooie, heldere wijze waarop een logo kan worden weergegeven. Ik heb meteen drie ontwerpjes erin gezet om te laten zien wat de mogelijkheden zijn.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-