Bij een restyling van een logo is het zaak dat de herkenning van het ‘oude’ logo behouden blijft, om zo van de opgebouwde identiteit gebruik te maken. (“…oh ja, dat bedrijf met die 2 pepers in het logo!”)
Zo’n restyling geeft aan dat een bedrijf in beweging is, vernieuwend is.
De vorm van het huisje geeft aan dat het om beleving in huis gaat, dat het om interieur ontwerp gaat. Het huisje is strak zart/wit gehouden, binnenin, vol kleur en leven. De ondertiteling doet de rest!
De volgorde van de disciplines heb ik omgedraaid, per slot is de keuken een onderdeel van het interieur en in deze volgorde gebruikt zelfs een specialisatie.
n.b. Dit voorstel is een schetsontwerp, in overleg kan ik de bestaande fotografie van de Pepers gebruiken, of opnieuw gaan fotograferen.
Voor meer onfo,
Jeroenvellekoop
Logo restyling voor creatieve keukenwinkel!
Datum start: 05-09-2014
Datum einde: 19-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

