Logo restyling voor creatieve keukenwinkel!

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: ermakos
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 05-09-2014 20:29
  • Datum einde : 19-09-2014 20:25
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf,idd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 34
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Restyling van het huidige logo voor toepassingen op allerlei gebied. Liefst met een beeldmerk dat we ook makkelijk kunnen inzetten voor de social media. Het bedrijf heeft 2 takken, keukens en interieurontwerp, dit mag ook in 2 gelijkende logo's apart worden weergegeven. We zouden het prettig vinden ze apart van elkaar te kunnen gebruiken zonder dat het meteen een ander beeldmerk wordt.

Bedrijfsomschrijving:

Janssen en Ko is een keukenwinkel in het Brabantse Uden.
Robert Janssen staat voor keukens, Erma Koster (Ko) staat voor interieurontwerp.

Persoonlijk, warm, creatief, vernieuwend en speels. Maar ook helder, duidelijk en professioneel en veelzijdig. Wij doen veel met social media (FB, twitter, Pinterest) en willen dat ook steeds meer gaan doen. Anders ondernemen is voor ons een must, we houden van korte lijnen en staan erg dicht bij de klant. Ons aanbod van keukens is breed, maar een juiste prijs-kwaliteitverhouding is wel het uitgangspunt. Naast keukens bieden we ook de optie voor keukenrenovatie en interieurontwerp.

Doelgroep:

Mensen die niet merkgevoelig zijn en die gaan voor kwaliteit en creativiteit. Over het algemeen zijn dat mensen tussen de 25 en 65, waarbij wij vooral de vrouwen willen aanspreken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kijk voor onze huidige huisstijl op www.janssenenko.nl of op facebook

Jevell
  • Logo # 381829 voor Logo restyling voor creatieve keukenwinkel! wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Jevell:

      Bij een restyling van een logo is het zaak dat de herkenning van het ‘oude’ logo behouden blijft, om zo van de opgebouwde identiteit gebruik te maken. (“…oh ja, dat bedrijf met die 2 pepers in het logo!”)
      Zo’n restyling geeft aan dat een bedrijf in beweging is, vernieuwend is.

      De vorm van het huisje geeft aan dat het om beleving in huis gaat, dat het om interieur ontwerp gaat. Het huisje is strak zart/wit gehouden, binnenin, vol kleur en leven. De ondertiteling doet de rest!
      De volgorde van de disciplines heb ik omgedraaid, per slot is de keuken een onderdeel van het interieur en in deze volgorde gebruikt zelfs een specialisatie.

      n.b. Dit voorstel is een schetsontwerp, in overleg kan ik de bestaande fotografie van de Pepers gebruiken, of opnieuw gaan fotograferen.

      Voor meer onfo,
      Jeroenvellekoop

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network