Tweede idee:
De 'O' versterken door er een gekleurd rondje achter te plaatsen. Dit zorgt ook voor een kleurrijkere Favicon.
Mocht u het ontwerp in andere kleurstellingen willen zien is dit mogelijk.
Datum start: 03-08-2012
Datum einde: 31-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hi!
Here is my first idea for Kiop.
I chose to use a child's cute head as the letter o. The font is playful with bright colors. I used different color schemes to create an overview of what different colors could do for the logo and android app favicon.
I would be happy to receive your feedback.