Geen commentaar
Logo Speeldokter
- Wedstrijd van: Speeldokter
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-12-2014
Datum einde: 16-01-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Originele invalshoek. Zeker speels met een knipoog

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Leuk dat je zo snel iets bedacht hebt. De vorm, die een poppetje suggereert, iets blijs heeft en iets van ondersteunen suggereert, vind ik op zich sterk. De kleuren spreken me ook aan. Voor mijn doel is dit te minimalistisch. Ik wil dat iedere Speeldokter het logo als keurmerk gaat gebruiken. Daarvoor moet het veelzeggender zijn. Het logo moet zonder tekst voor zich spreken. Misschien kun je iets met het doktersslangetje, dat iedereen herkent als "arts". Heb je iets aan deze feedback? Succes en veel plezier verder! groetjes, Henriette
Je moet je voorstellen dat het Speeldokterlogo op iedere vragenlijst/formulier en folder komt dat een Speeldokter gebruikt, naast zijn logo van zijn coachingspraktijk.

Geen commentaar
Het logo moet op zich staan en voor zichzelf spreken.