Geen commentaar
Logo stoer streetfood concept: The Rough Kitchen
- Wedstrijd van: Marcus Polman
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 11-09-2014
Datum einde: 29-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag heren,
Graag feedback!
greetz Danielle

Geen commentaar

Geen commentaar
Rough! Ik zie uit naar uw feedback.
groeten Danielle
Ik kan uiteraard ook de onderste Rough gebruiken met daar in on gesneden letters the kitchen bij....Kortom er kan nog aangepast worden mochten de gesneden letters u aanspreken...groeten Danielle