Geen commentaar
Datum start: 03-06-2015
Datum einde: 01-07-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


variant. map..logo in perspectief..mooie kleur blauw en het logo subtiel mat..idem visitekaartje.
watermerk in perspectief is symbolisch voor verwachtingen....lange band met 't Heerenhuys..
heeft u nog feedback om e.e.a. aan te passen voor een hogere waardering..of heeft u al een ontwerper op het oog

Geen commentaar
voorzet opmaak, heb de Friese adelaar ook gebruikt als watermerk (misschien iets te veel?) komt er op neer dat als u wel kiest voor deze logo dat we via mail e.e.a. verder uit kunnen werken totdat u uiteindelijk tevreden bent en alles in de praktijk kunt gebruiken. Kleuren kunnen we nog aanpassen, meestal geef ik nog een drukproef af waarbij een kleine sample van verschillende kleuren aanwezig zijn zodat u op papier ook resultaten ziet (de kosten zijn binnen de door u gestelde prijzengeld).
De adelaar zet ik nog om in strakheid zodat deze bijv. op een vlag ook netjes strak komt te staan.
succes met de beslissing

Geen commentaar
de kracht bij eenvoud is dat er weinig verloren gaat bij verkleining of bekijken van afstand. Doordat de H duidelijk aanwezig is zie je bij een verkleining voor favicon deze nog steeds overheersen...ondanks dat de adelaars visueel niet zichtbaar zijn als zijnde adelaars...toch zal de bezoeker deze favicon weer herkennen in het grotere beeldmerk.

Geen commentaar
gekozen voor krachtige kleur blauw, voorbeeld visitekaartje erbij. al bij al de eenvoud grotendeels voorop, toch het wapengevoel aanhouden en door band (visitekaartje ook door te voeren in briefpapier etc.) een verzegeling wat het wapengevoel nog meer versterkt.
1 kleur geen tintverloop, hierdoor eenvoudige huisstijlbeheersing/kwaliteitsbewaking... door 1 kleur kan het drukwerk verwerkt worden in PMS kleur waardoor meer uniformiteit in de kleur over verschillende bedrukte producten....natuurlijk ook te bedrukken in CMYK. logo staat ook mooi in een witte omgeving (krachtig overkomen)
ipv organisatie advies....adviesbureau

Geen commentaar
modernere versie, juist wel de Friese Adelaar..die over de H van huis (organisatie) waakt, door eenvoud snel herkenbaar. kleuren zijn natuurlijk te veranderen maar wilde hem eerst zo afbeelden.
Mooi!
pfff thnx ik was ff benauwd vanwege de stilte