Geen commentaar
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Uitstraling shirt:
80% vrijheid
70% style
50% klassiek
60% natuurlijk
70% rivier, flora, fauna
70% exotisch
80% duidelijk waarom het gaat: Colombia Whitewater touren.
ik heb even mijn wenslijstje van t shirt erbij gekomen en 'op gevoel' gescoort. Mijn eerste indruk: dit is niet wat ik zoek. Toch scoort het best goed uit op mijn lijstje. Het is wel erg druk. De kanoer en vogel en palmboom op de i (die ik nog steeds leuk vind) is te veel met elkaar.
Kun je je aan de volgorde van de Colombiaanse vlag houden? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Lettertype bevalt me
De overgang van oranje in geel vind ik ook mooi.
Ik moet me even verontschuldigen, je hebt je aan de volgorde van Colombiaanse vlag gehouden.
deze kleuren bavallen me http://www.ateb.mx/facturacion-electronica-en-colombia/

Geen commentaar
Dank je wel,
Heel leuk dat de i een palmboom is.
Wenslijstje logo
80%% guided tours op colombias exotische rivieren
80% Professionaliteit,
80% Stijlvol,
70% tijdloos,
60% klassiek,
40% eenvoudig (de kano en vogel zijn to much voor een logo)
70% vrijheid
70% rust uitstralen
100% kleuren rood, geel, blauw. (
100% Tekst: Colombia whitewater, subtitel: pioneers since 2004
70% Less is more.
deze kleuren bevallen me http://www.ateb.mx/facturacion-electronica-en-colombia/