De Tulp. Tulpen uit Amsterdam.
De connectie met Amsterdam is al snel gemaakt.
Ik heb gekozen in deze kleurstelling voor een gouden tulp. Dit representeert de unieke uitstraling.
De "bloem" van de Tulp is gelijk een symbool welke u vindt op een map/landkaart dat aangeeft waar iets te doen is/ waar u bent. Dit ivm de diverse locaties die u representeert.
Kleurstelling en lettertype strak en rustig gehouden voor een business en internationale uitstraling.
Ik hoop dat dit in de richting komt waar u zelf aan had gedacht.
Commentaar welkom.
Logo
- Wedstrijd van: Unique Venues of Amsterdam
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-04-2014
Datum einde: 15-05-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

