Logo

Datum start: 28-04-2014

Datum einde: 15-05-2014

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
Strajo

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een aantal unieke locaties in Amsterdam (denk aan o.a. Koninklijk Concertgebouw, Theater Carré, Westergasfabriek en Beurs van Berlage) hebben een samenwerkingsverband opgezet. Dit samenwerkingsverband heet Unique Venues of Amsterdam en hiervoor hebben we een logo nodig wat we kunnen gebruiken in onze communicatie. Graag willen we de wedstrijd uitzetten om een logo te ontwerpen dat gezamenlijkheid, unieke locaties, maar vooral Amsterdam uitstraalt.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


De doelgroep die aangesproken moet worden zijn zowel nationale als internationale corporate bedrijven, verenigingen en evenementenbureaus/tussenpersonen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het logo moet voornamelijk duidelijk Amsterdam en de naam van samenwerkingsverband Unique Venues of Amsterdam bevatten.

Designer: jellyfish jellyfish
logo-jellyfish-fTbqm4u0

jellyfishjellyfish

De Tulp. Tulpen uit Amsterdam.
De connectie met Amsterdam is al snel gemaakt.

Ik heb gekozen in deze kleurstelling voor een gouden tulp. Dit representeert de unieke uitstraling.

De "bloem" van de Tulp is gelijk een symbool welke u vindt op een map/landkaart dat aangeeft waar iets te doen is/ waar u bent. Dit ivm de diverse locaties die u representeert.

Kleurstelling en lettertype strak en rustig gehouden voor een business en internationale uitstraling.

Ik hoop dat dit in de richting komt waar u zelf aan had gedacht.

Commentaar welkom.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.