Logo

Datum start: 28-04-2014

Datum einde: 15-05-2014

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
Strajo

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een aantal unieke locaties in Amsterdam (denk aan o.a. Koninklijk Concertgebouw, Theater Carré, Westergasfabriek en Beurs van Berlage) hebben een samenwerkingsverband opgezet. Dit samenwerkingsverband heet Unique Venues of Amsterdam en hiervoor hebben we een logo nodig wat we kunnen gebruiken in onze communicatie. Graag willen we de wedstrijd uitzetten om een logo te ontwerpen dat gezamenlijkheid, unieke locaties, maar vooral Amsterdam uitstraalt.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


De doelgroep die aangesproken moet worden zijn zowel nationale als internationale corporate bedrijven, verenigingen en evenementenbureaus/tussenpersonen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het logo moet voornamelijk duidelijk Amsterdam en de naam van samenwerkingsverband Unique Venues of Amsterdam bevatten.

Designer: Sixty4 Sixty4
logo-sixty4-UZwsvn8q

Sixty4Sixty4

De bekende Amsterdamse kruizen zitten ieder in een locatie 'pointer'. Ze sluiten op elkaar aan om het samenwerking te benadrukken. Het geheel bestaat weer uit losse onderdelen om de verschillende locaties weer te geven.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.