Geen commentaar
Logo update met behoud huidige karikatuur
Datum start: 09-01-2017
Datum einde: 16-01-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Beste Jeroen van Rooijen,
Alsjeblieft, mijn eerst bijdrage voor jouw logo update.
In de kleur oranje met een klein chique wit accent als kenmerk voor jouw persoonlijke uitstraling. misschien alle DJ's met zo'n brilletje? ;)
Het gekozen lettertype bij deze inzending straalt vrolijkheid uit en is door zijn ronde vormen lekker swingend en tijdloos, gelijk aan de diversiteit van de muziek die jij / jullie ten gehore brengen.
Dit logo beperkt zich tot een gezellige frisse vrolijk swingende uitstraling.
Laten we vooralsnog de DJ meubel en lichtshow, uniek in Nederland, even niet in het logo verwerken, toch?
Graag jouw reactie.
Met vriendelijke groet,
DeOntwerper