Logo Van Dongen Events
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: ramon@vandongenevents.nl
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 229.00
- Datum start : 19-07-2015 11:44
- Datum einde : 03-08-2015 11:41
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 38
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Van Dongen Events verhuurt en verzorgt garderobes voor evenementen in Nederland, België en Duitsland (soms daarbuiten) tot duizenden personen. Onder vaste klanten behoren o.a. de Jaarbeurs, de Brabanthallen en vele grote bekenden evenementenbureau's.
In februari 2016 bestaat Van Dongen Events 10 jaar.
Van Dongen Events is in de Benelux (een van) de enige die zich enkel richt op garderobes voor evenementen.
"Slogan": Garderobe Professionals
Doelgroep:
Van Dongen Events richt zich voornamelijk op de zakelijke evenementenbranche zoals evenementenbureau's en evenementenlocaties.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Favoriete kleuren zijn zoals ook op de website gebruikt rood en grijs. Het logo moet zowel goed te gebruiken zijn op de website, folders, maar ook op de bedrijfswagens (grijze bussen) en bedrijfskleding (voornamelijk zwarte kleding).
ThomasGR
-
-
Toelichting van de designer ThomasGR:
Hierbij mijn logo voorstel.
Het beeldmerk in het rood/donkerrode vierkant visualiseert de eenvoud en kracht van jullie nieuwe garderobe technologie. Tevens kan je het zien als de bovenkant van het kaartje wat aan je jas word gehangen en de letter ''D'' van Dongen.
Vanwege het vele gebruik van socialmedia en favicons (bovenaan website) heb ik het beeldmerk vierkant gemaakt. Zo is het eenvoudig te plaatsen in elk Media.
Ik kijk uit naar jullie reactie!
Mvg,
Thomas
-
ramon@vandongenevents.nl zegt :
Ik vind helaas het beeldmerk niet heel sprekend en zie er helaas ook geen letter "D" in.
Daarnaast waarschijnlijk typfoutje, maar proffesional moet Professionals zijn. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-